KotiAstrologiaAstrologit ovat laatineet horoskoopin 24.04

Astrologit ovat laatineet horoskoopin 24.04

Oinas ♈

Kiinnitä missä tahansa liiketoiminnassa huomiota pieniin asioihin ja tutki tärkeitä tapahtumia.

Löydä tähän aikaan keino lisätä tulojasi, olet onnekas talouden alalla.

Missä tahansa yrityksessä onnistut ja saat asioita tehtyä, hoidat rutiinitehtäviä.

Tänä päivänä pahantekijät saattavat aktivoitua, ja juorut ja juonittelut selkäsi takana voivat kaataa maaperän jalkojesi alta.

Härkä ♉

Nyt suunnitelmiesi toteuttaminen ei vie paljon aikaa.

Hyvä päivä, jonka aikana monet asiat kehittyvät myönteisesti.

Jos et ole kohtelias ja diplomaattinen, suhteesi kumppanisi kanssa voi kuumentua.

Tänä aikana sinun ei pidä miettiä mennyttä, kerätä turhia loukkauksia ja katua tekojasi.

Kaksoset ♊

Terveelliset elämäntavat ja riittävä lepo auttavat sinua välttämään vakavia vaivoja.

Älä tänä päivänä unohda perhettäsi ja ystäviäsi, kaikki yhteiset aktiviteetit ja kontaktit lähentävät teitä.

Tämä voi koskea sekä rakkaussuhteita että työhetkiä.

Tällä hetkellä on kuitenkin parempi olla aloittamatta uusia hankkeita ja tärkeitä asioita.

Rapu ♋

Tällä hetkellä saatat rakastua, sinun odotetaan tapaavan henkilön, jota olet odottanut pitkään.

Päivä sopii moniin asioihin, ja voimakkaat tunteesi voivat aiheuttaa halun toteuttaa vaalimasi unelma.

Etsi missä tahansa kiistanalaisessa tilanteessa vahvoja argumentteja, joilla voit vakuuttaa toisen osapuolen siitä, mikä on itsestään selvää.

Henkilökohtaisia tunteita ja liikesuhteita ei pidä sekoittaa keskenään, kun on kyse tärkeistä asioista.

Leijona ♌

Muista myös olla antelias ja huomaavainen muita kohtaan.

Tähdet neuvovat Kaksosia osoittamaan itsenäisyyttä kaikkien elämänkysymysten ratkaisemisessa.

Tänään kannattaa pysyä rauhallisena, sillä päivä on hyvä monille ponnisteluille.

Tänään sinulla on varaa mennä tavanomaisen maailmankuvasi ulkopuolelle.

Neitsyt ♍

Tänään onnistut monissa asioissa ja suhtaudut tulevaisuuteen optimistisesti.

Muutosten ei pitäisi pelottaa sinua, tänään voit ajatella laatikon ulkopuolella ja jopa ottaa riskin oikealla hetkellä.

Miellyttävä muutos elämässäsi odottaa sinua tänään.

Tänään on parempi keskittyä niihin asioihin, jotka askarruttavat sinua eniten.

Vaaka ♎

Vakuuttelun lahjasi vahvistaa asemaasi muiden silmissä.

Älä unohda huolehtia itsestäsi, sinun täytyy varata aikaa rentoutumiseen, voit ilahduttaa itseäsi jollain mukavalla ja miellyttävällä.

Menet töihin ja ratkaiset ajankohtaisia asioita.

Tämän horoskooppimerkin edustajat selviytyvät menestyksekkäästi monimutkaisten liiketoimintakysymysten ratkaisemisesta.

Skorpioni ♏

Kaikki vaikeat asiat, jotka ovat aiemmin olleet turhauttavia, saattavat tänään onnistua ratkaisemaan.

Yritä välttää pettymystä kirjaimellisesti kaikkeen, muuten tämä tila voi vaikeuttaa asioita merkittävästi.

Varo päivän aikana kaikenlaisia negatiivisia tilanteita.

Useimmille rakastavaisille tämä päivä osoittautuu vaikeaksi.

Jousimies ♐

Muiden kanssa asioidessasi kannattaa puolustaa omaa näkemystäsi äläkä anna muiden vaatia sinulta liikaa.

Elämäsi taloudellinen puoli pysyy vakaana.

Illalla voit antaa itsellesi mahdollisuuden rentoutua ja rentoutua, viettää aikaa ystävien kanssa.

Tulee ristiriitainen päivä, ei ole helppoa saada hyviä tuloksia, sinun on edettävä äärimmäisen varovaisesti.

Kauris ♑

Rakkauskiintymystesi selvittäminen on paljon vaikeampaa.

Vaikeuksia ja murheita voi esiintyä päivän aikana, mutta niistä ei tule estettä tiellä kohti vaalittua päämäärää.

Luovilla ratkaisuilla on tänään vain vähän vaikutusta, eivätkä ne toimi oikein.

Erilaisia houkutuksia ei ole helppo vastustaa, joten tähdet varoittavat sinua kevytmielisyydestä.

Vesimies ♒

Taloudelliset tappiot ovat todennäköisiä, ja liiketoiminta voi epäonnistua.

Uusien ihmisten tapaamisilla tänä päivänä voi olla kauaskantoisia seurauksia, jotka kehittyvät hyväksi rakkaussuhteeksi.

Tänä päivänä on parempi olla mutkistamatta elämääsi.

Päivän aikana kaikki ei suju ongelmitta, mutta pystyt ratkaisemaan tärkeimmät ongelmat.

Kalat ♓

Toimintasi ei ole johdonmukaista, joten sinun pitäisi kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin.

On todennäköistä, että tänään on kiireellisiä asioita, joita et voi jättää huomiotta.

Sinulla on hyvät mahdollisuudet saattaa aiemmin aloitettu yritys menestyksekkäästi päätökseen, saatat saada tuloja.

Pienet ongelmat ja onnettomuudet, joita saattaa ilmetä työelämässä tällä hetkellä, eivät saa suistaa sinua pois suunnitellulta tieltäsi.

Seppo Tanhua
Seppo Tanhuahttps://nastola-seura.fi/seppo-tanhua/
Opin astrologian perusteet ja symboliikan Waugh'lta lainaamistani kirjoista ja opin laskemaan ja piirtämään astrologisia kaavioita. Aluksi käänsin vakuutusyhtiössä työskenteleville kollegoilleni ja muutamalle muulle tuttavalle...