KotiAstrologiaHoroskooppi ajalle 29.04 kaikille horoskooppimerkille.

Horoskooppi ajalle 29.04 kaikille horoskooppimerkille.

Oinas ♈

Yritä tänään välttää suunnittelemattomia menoja.

Tänään ei ole oikea päivä murjottaa ja kiusata itseään.

Nyt on hyvä aika verkostoitua, solmia mielenkiintoisia ja tarpeellisia kontakteja.

Tänään on vaikea ennustaa etukäteen, miten tapahtumat kehittyvät niiden nopeuden vuoksi.

Härkä ♉

Rahoitustapahtumat sujuvat hyvin tällä kaudella.

On mahdollista, että tänä päivänä sinun on toimittava paitsi päättäväisesti myös spontaanisti.

On parasta olla toimimatta nyt yksin, vaan toimia tiiminä.

Tällä jaksolla voit odottaa suotuisaa lopputulosta.

Kaksoset ♊

Itseluottamuksesi mahdollistaa suunnitelmiesi toteuttamisen.

Nykyään ei mennä liian syvälle nykyisten ongelmien ytimeen, ne ovat ratkaistavissa, eikä ole mitään järkeä hermostua liikaa.

Henkilökohtaisessa elämässäsi ratkaisemattomat ristiriidat voivat olla epäonnistumisen syy.

Kaikissa asioissa toimi avoimesti ja vältä epäselvyyksiä toimissasi ja asenteissasi.

Rapu ♋

Illalla odotetaan romanttisia kohtaamisia, mahdollisesti rakkaustreffejä.

Väsymystä, ärtyneisyyttä ilmenee, mikä on seurausta liiallisesta stressistä.

Luota liikeasioissa omaan kokemukseesi ja kuuntele intuitiotasi.

Työ, henkilökohtainen elämä ja taloudellinen tilanne riippuvat mielialastasi ja sinnikkyydestäsi.

Leijona ♌

Rahaongelmia voi ilmetä tällä hetkellä, joten on parempi, että minimoit kulutuksesi.

Kiinnostuksesi ja tehokkuutesi ansiosta saavutat työssäsi korkeita tuloksia ilman suurempia vaikeuksia.

Romanttiset treffit sujuvat myös hyvin ja tuovat iloa.

Nyt on parempi välttää ristiriitoja ja toimia olosuhteiden mukaan.

Neitsyt ♍

Henkilökohtaisessa elämässäsi sano hyvästit epäilyille.

Tänään on hyödyllistä käsitellä asioita, jotka ovat olleet pitkään sivussa.

Vältä suhteessasi kumppanisi kanssa mustasukkaisuutta.

Epämiellyttävät uutiset tai väärät käsitykset muista ihmisistä voivat johtaa väärinkäsityksiin työssä.

Vaaka ♎

Kaikki järjestyy aikanaan, mutta tämän ei pitäisi olla syy huoleen juuri nyt.

Tänään olet onnekas kaikissa asioissa, onnellisuus ja onni seuraavat sinua kaikissa yrityksissä.

Muodosta itsellesi positiivinen kuva maailmasta, jotta voit muodostaa tarvitsemasi arvot ja uskomukset.

Tämä päivä on suotuisa, ja tänään voit hoitaa ajankohtaisia asioita, jotka on aiemmin siirretty syrjään.

Skorpioni ♏

Tänään sinulla on tilaisuus ansaita hyvin rahaa tai menestyä tärkeällä alalla.

Terveellisen elämäntavan kannalta urheilu auttaa paljon.

On parempi, jos sinulla on tällä hetkellä selkeä suunnitelma siitä, miten sinun tulisi edetä.

Vaikka tapahtumat ovat vaihtelevia, tämä on suotuisaa aikaa itsensä kehittämiselle ja ajankohtaisille asioille.

Jousimies ♐

Kun sinulla on etulyöntiasema muihin nähden, tunnet itsesi voittajaksi.

Sinun ei pitäisi sekoittaa henkilökohtaisia tunteita ja liikesuhteita.

Illalla ei ole hyvä aika toteuttaa suunnitelmia.

Tänään joudut kohtaamaan vaikean tehtävän, mutta yllättävät ratkaisut auttavat sinua selviytymään kaikista vaikeuksista.

Kauris ♑

Missä tahansa liiketoiminnassa on pysyttävä aktiivisena ja luotettava omiin voimiinsa.

Ratkaisemattomat ongelmat voivat kasautua, eikä niiden avulla voi saavuttaa toivottuja tuloksia.

Tee tänään rohkeasti suunnitelmia tulevaisuutta varten ja hahmottele polut, joita seuraat.

Tänä päivänä on kiinnitettävä tarkkaa huomiota terveyteen.

Vesimies ♒

Päivä on suotuisa uusien sopimusten tekemiselle, liikeneuvotteluille.

Mielenkiintoinen ja hedelmällinen päivä, jolloin apu tulee yllättäen.

Tänä päivänä ilmenevät odottamattomat olosuhteet voivat vaikuttaa merkittävästi elämääsi.

Vaikea taloustilanne pakottaa sinut leikkaamaan menoja, luopumaan joistakin viihdykkeistä.

Kalat ♓

Järkevä säästäväisyys antaa sinulle mahdollisuuden kasvattaa pääomaasi ja olla menettämättä sitä, jos joitakin menoja on tulossa.

Suhtaudu asioihin rauhallisesti; väkivaltaiset tunteet pahentavat vaikeaa tilannetta entisestään.

Sinun ei pitäisi ottaa liian monia tehtäviä ja sitoumuksia, vaan on parempi keskittyä nykyisiin tehtäviin ja viedä ne loppuun asti.

Tämän päivän päivä lupaa hyviä näkymiä, tulee olemaan mielenkiintoinen ja lupaava.

Seppo Tanhua
Seppo Tanhuahttps://nastola-seura.fi/seppo-tanhua/
Opin astrologian perusteet ja symboliikan Waugh'lta lainaamistani kirjoista ja opin laskemaan ja piirtämään astrologisia kaavioita. Aluksi käänsin vakuutusyhtiössä työskenteleville kollegoilleni ja muutamalle muulle tuttavalle...