KotiDIY-temputÄlä heitä vanhoja muovipulloja pois: 6 hyödyllistä tapaa käyttää niitä kotona ja...

Älä heitä vanhoja muovipulloja pois: 6 hyödyllistä tapaa käyttää niitä kotona ja maaseudulla

Muovipullot ovat jotain, jonka monet meistä heittävät säännöllisesti pois ajattelematta uudelleenkäyttöä.Tällaiset näennäisen tarpeettomilta tuntuvat asiat voidaan kuitenkin ottaa hyötykäyttöön kotona.

Tähän aineistoon olemme keränneet 7 omaperäistä ideaa, miten vanhoihin muovipulloihin voi puhaltaa uutta elämää.Nämä yksinkertaiset, mutta hämmästyttävät flyhackit auttavat sinua säästämään rahaa erilaisten laitteiden ja vempaimien hankinnassa tai hallitsemaan hyödyllisiä asioita kotiin omin käsin.

Ensinnäkin, voit tehdä hetkessä kertakäyttötossut tai -laatat kahdesta isosta limupullosta – astu vain pullojen päälle ja työnnä sormesi etiketin alle.

Toiseksi, kiinnittämällä muovipullot tavalliseen vaatehenkariin, estät ripustettavien tavaroiden olkapään alueen muodonmuutoksen.

Kolmanneksi, katkaisemalla pullon korkin ja pujottamalla sen läpi vilja- tai lemmikkieläinten ruokapussin saat kätevän irtoruokien annostelijan.

Neljänneksi, yksinkertainen, mutta mahdollisesti hengenpelastava hengenpelastuskeino on tehdä pulloista pelastusliivi asettamalla ne riviin selkään ja sitomalla ne yhteen vyöllä.

Viidenneksi pullosta, jonka korkissa on reikiä, saa erinomaisen ilmapallopumpun.

Kuudenneksi, voit tehdä kätevän linnunruokinta-astian yksinkertaisesti leikkaamalla pullon pohjan irti ja kiinnittämällä sen tukevasti oksaan tai räystääseen.Ripottele sinne viljaa tai siemeniä linnuille.

Seitsemänneksi, vanhaa pulloa voidaan käyttää keräämään sadevettä kasvien kastelua varten.Tee pullon kanteen muutama reikä ja aseta se ylösalaisin paikkaan, josta sadevesi valuu pois.Ihanteellinen parvekekukille.

Tavallisista muovipulloista voidaan siis haluttaessa tehdä paljon hyödyllisiä asioita kotiin.Toivomme, että nämä ideat ovat innoittaneet luovuuttasi ja että löydät niille käytännön sovelluksia.Muista, että luovuus voi joskus antaa aivan uuden arvon näennäisesti tarpeettomille esineille.