KotiKeittiön niksitÄlä heitä vanhoja kuppeja pois: 6 hyödyllistä tapaa käyttää niitä kotona ja...

Älä heitä vanhoja kuppeja pois: 6 hyödyllistä tapaa käyttää niitä kotona ja keittiössä

Suosikkimukin, johon liittyy niin paljon hyviä muistoja, ei pitäisi koskaan päätyä kaatopaikalle, vaikka se olisi rikki tai siitä olisi katkennut jotain.Onneksi on monia tapoja antaa toinen elämä vaurioituneille astioille.

Tässä on 10 omaperäistä ideaa siitä, miten voit käyttää vanhaa kuppia hyödyksesi.Nämä flyhackit auttavat sinua säilyttämään muiston suosikkiesineestäsi ja antamaan sille uuden käytännöllisen merkityksen kotitaloudessasi tai kodin sisustuksessa.

Ensinnäkin, vanhaa pohjatonta kuppia voidaan käyttää raskaiden verhojen kiinnikkeenä , mikä auttaa niitä pitämään muotonsa eivätkä ne nipisty.

Toiseksi, rikkinäinen kuppi, jossa on jäänteitä kauniista kuviosta, voidaan sisällyttää seinämosaiikkiin , jolloin sen muisto säilyy.

Kolmanneksi, rikkinäisen teesetin sirpaleista voi luoda mielenkiintoisen sisustuksen kellon muodossa seinälle.

Neljänneksi, vaurioituneesta teekupista saisi loistavan lampun pohjan , jos se muutetaan lampunvarjostimeksi tai plafondiksi.

Viidenneksi, yksinkertaisesta kupista voi helposti tulla tyylikäs kynttilänpidike , kun sen sisälle laitetaan kynttilä.

Kuudenneksi, tilaa vievät varastokupit sopivat erinomaisesti pieniksi ruukuiksi huonekasveille.

Seitsemänneksi, pienistä teekupeista voidaan tehdä omaperäisiä neuletyynyjä.Tämä auttaa säilyttämään muiston suosikkiesineestäsi.

Kahdeksanneksi, kupista tulee koti ja lintujen ruokinta , jos ripustat sen ulos ja laitat siihen ruokaa.

Yhdeksänneksi, kupin sirpaleista voidaan tehdä tyylikkäitä vintage-koruja.

Kuten näet, jopa rikkinäisen suosikkimukin voi pelastaa ja antaa sille uuden käytännöllisen tai koristeellisen merkityksen.Anna tässä esiteltyjen ideoiden inspiroida sinua pelastamaan suosikkiesineidesi muisto.Ja kuka tietää, ehkä sinäkin keksit oman luovan lifehackin!