KotiMielenkiintoinenTukokset ja keltaiset kerrostumat wc-altaassa katoavat: vain kaksi lusikallista suolaa auttaa

Kokeneet kotiäidit tietävät, että wc-kulho on mahdollista siistiä paitsi kaupoista saatavien, paljon rahaa maksavien merkkipuhdistusaineiden avulla myös käyttämällä improvisoituja tuotteita, joita löytyy jokaisen talon keittiöstä.

Hyvä ratkaisu on esimerkiksi tavallinen pöytäsuola. Tämä edullinen tuote hävittää bakteerit luotettavasti ja auttaa poistamaan pinttyneitä hajuja. Puhdistamiseksi riittää, kun lisäät kaksi teelusikallista vessanpönttöön.

Päivittäisellä käytöllä saniteettitilasta tulee paljon kirkkaamman näköinen, eikä tukkeutumisongelmia enää ole.

Suolan lisäksi mikä tahansa halpa pesuaine on myös varsin sopiva.Pari ruokalusikallista tuotetta kaadetaan vessanpönttöön myöhään illalla.Aamulla sinun tarvitsee vain sivellä hieman seinille ja huuhdella pois vedellä.

Toistamalla tätä menettelyä varmistat, että wc-altaasi on täysin puhdas ja valkoinen.