KotiMielenkiintoinenMiksi kekseliäät kotiäidit leikkaavat vessapaperirullan kahtia: puolikkaiden hyödylliset käyttötarkoitukset

WC-paperi – on asia, jota ilman on mahdotonta kuvitella mitään kotia.Harva kuitenkin tietää, että tästä arkipäiväisestä esineestä voi tulla todellinen monikäyttöinen apuri kotitaloudessa.

Noudata näitä yksinkertaisia ohjeita, ja löydät uusia tapoja käyttää vessapaperia, jotka säästävät aikaa ja rahaa kalliiden kotitaloustuotteiden ostamiselta.

VAIHE 1 : Ota vessapaperirulla ja leikkaa se varovasti saksilla kahtia.Näin syntyneet kaksi yhtä suurta osaa muodostavat pohjan kotitekoisille ’ihmeillesi’.

VAIHE 2 : Kasta toinen puoli rullasta pyykinpesuaineeseen.Kun se on täysin kuiva, aseta se vaatekaapin tai huoneen hyllylle.Tämä kotitekoinen ilmanraikastin täyttää kotisi miellyttävällä raikkauden tuoksulla paljon pidempään kuin kaupasta ostetut vastineet.

VAIHE 3 :Käsittele myös toinen puoli rullasta pyykinpesuaineella ja anna sen kuivua kokonaan.Käytä sitä sitten pölyn pyyhkimiseen huonekaluista.Hoitoaineen antistaattisten ominaisuuksien ansiosta pöly laskeutuu pinnoille paljon harvemmin, mikä säästää aikaa ja vaivaa siivoamiseen.WC-paperin tehokkaan siivouksen salaisuus piilee pyykinhoitoaineen antistaattisissa ominaisuuksissa.Se estää pölyä vetäytymästä käsiteltyihin pintoihin, mikä tekee wc-paperista korvaamattoman apulaisen taistelussa likaa vastaan.

Noudattamalla näitä yksinkertaisia ohjeita voit tehdä tavallisesta vessapaperista monikäyttöisen työkalun, jolla pidät kotisi puhtaana ja raikkaana.Näin säästät rahaa kalliisiin tuotteisiin, mutta voit myös tehdä osasi ympäristön hyväksi käyttämällä uudelleen tavaroita, jotka normaalisti heitetään pois.