KotiDIY-temputKuinka tehdä paljon nyyttejä nopeasti: sakset ja tavallinen pussi auttavat

Kuinka tehdä paljon nyyttejä nopeasti: sakset ja tavallinen pussi auttavat

Kotitekoiset nyytit ovat paljon maukkaampia kuin kaupasta ostetut, joten kokeneet kotiäidit yrittävät valmistaa ne itse, sitten pakastaa ja säilyttää ne sopivaa tilaisuutta varten.Jaamme flyhackin siitä, miten nyyttien muokkausprosessi helpottuu ja nopeutuu.

Muotoiluprosessin helpottamiseksi tulisi käyttää seuraavaa tekniikkaa.Ensin laitetaan jauheliha nyyttejä varten tiiviiseen polyeteenipussiin.

Seuraavaksi tämä pussi asetetaan lasiin, kärki leikataan pois ja jauheliha puristetaan aukon läpi suoraan valmiiksi leikatun taikinan päälle.Samalla pakkaus leikataan saksilla , jolloin erotetaan pieni määrä jauhelihaa kerrallaan.

Tämä tapa levittää jauhelihaa taikinaan nopeuttaa mallintamista huomattavasti verrattuna lusikan käyttöön.

Tämä kätevä pieni hengenpelastava hakkerointi voi säästää aikaa ja vaivaa, kun valmistat kotitekoisia nyyttejä suuria määriä.