KotiKeittiön niksitMiten kokeneet emännät käyttävät kirkasta kynsilakkaa: 9 välttämätöntä tilannetta

Läpinäkyvä kynsilakka on todellinen taivaanlahja kotitaloudelle.Sillä on hämmästyttäviä liimaavia, tiivistäviä ja suojaavia ominaisuuksia, jotka auttavat ratkaisemaan monia kotitalouden ongelmia.Katsotaanpa 9 tapaa käyttää tätä monipuolista apuvälinettä.

Ensinnäkin, kirkas lakka helpottaa neulan pujottamista.Levitä tätä varten hieman lakkaa langan kärkeen ja odota, että se kuivuu.

Toiseksi, sitä voidaan käyttää kirjekuorien sulkemiseen liimanauhan nuolemisen sijaan.Levitä siihen vain lakkakerros ja sinetöi kirjekuori välittömästi.

Kolmanneksi, kirkas lakka sopii irtonappien kiinnittämiseen.Riittää, kun voitelee löystyneet kierteet, ja nappi pysyy tukevasti kiinni.

Neljänneksi, se suojaa korujasi haalistumiselta.Sinun tarvitsee vain päällystää sormusten ja rannekorujen sisäpuoli ohuella lakkakerroksella.

Viidenneksi, se toimii ihon pienten viiltohaavojen suojana ja estää haavan tulehtumisen.Levitä naarmuun useita kerroksia lakkaa ja poista se varovasti muutaman tunnin kuluttua.

Kuudenneksi, kirkas lakka on hyödyllinen taideteoksen suojaamiseksi valon ja kosteuden haitallisilta vaikutuksilta.Peitä valmis maalaus tai kirjonta sillä.

Seitsemänneksi voit käyttää sitä estämään sukkahousujen nuolen leviämisen.Heti kun huomaat reiän, peitä se välittömästi kynsilakalla.

Kahdeksanneksi, sitä voidaan käyttää heiluvien lasien osien kiinnittämiseen.Voitele löysät ruuvit lakalla joka puolelta.

Yhdeksänneksi, läpinäkyvä lakka tekee tulitikuista vedenpitäviä.Päällystä tulitikut ja niiden päät kokonaan sillä.

Kuten näet, kirkas kynsilakka on todellinen hengenpelastaja kotitilanteissa.Pidä sitä käsillä!