KotiMielenkiintoinenHuonekasvisi saavat ravinteikasta lisäpotkua: muista tämä yksinkertainen huonekasvien ruokinta

Amatöörikukkakauppiaat etsivät aina yksinkertaisia ja budjettiystävällisiä tapoja hoitaa vihreitä lemmikkejään.Kävi ilmi, että edullisin luonnollinen lannoite piileskelee suoraan keittiössämme – se on tavallinen munankuori.

Noudata näitä vinkkejä, ja kasvisi kukkivat rehevissä väreissä ilman kalliiden lannoitteiden ostamista.

Ensinnäkin , älä koskaan kaada vettä pois munien keittämisen jälkeen.Siitä tulee todellinen luonnollinen tiiviste kuoresta lämpökäsittelyn aikana vapautuville hyödyllisille mineraaleille ja ravintoaineille.Odota, kunnes keittäminen jäähtyy täysin, ja käytä sitä tavallisen veden sijasta sisäkukkien kasteluun.Ne imevät mielellään tämän arvokkaan liuoksen.

Toiseksi, älä heitä itse käytettyjä munankuoria pois.Pese ne huolellisesti, kuivaa ne ja jauha ne jauheeksi.

Kolmanneksi , lisää kuorijauhoa suoraan maahan, kun istutat kasveja, tai ripottele sitä päälle lannoitteeksi pintalannoitukseen.

Neljänneksi , munankuorissa on runsaasti kalsiumin lisäksi myös muita tärkeitä mineraaleja.Siksi voit jopa lisätä sen jauhetta smoothieihisi ja pirtelöihisi lisävauhtia varten.

Yksinkertaiset kansanomaiset keinot ovat usein tehokkaimpia.Käyttämällä ruoanvalmistuksen tähteitä lannoitteena säästät rahaa, mutta myös tuet ympäristöä välttämällä synteettisiä tuotteita.