KotiMielenkiintoinenÄlä heitä teepusseja pois: kirjoita ylös nämä 8 tehokasta tapaa käyttää niitä

Älä heitä teepusseja pois: kirjoita ylös nämä 8 tehokasta tapaa käyttää niitä

Joka päivä miljoonat ihmiset ympäri maailmaa nauttivat teepusseihin haudutettua maustettua teetä.Käytön jälkeen nämä pienet pussit päätyvät kuitenkin usein roskiin.

Entä jos annat niille toisen elämän ja löydät niille uuden käyttötarkoituksen? Tässä artikkelissa tarjoamme 8 hyödyllistä vinkkiä teepussien käyttöön.

Ensinnäkin käytetyt teepussit ovat hyödyllisiä huonekasvien hoidossa.Aseta ne yksinkertaisesti ruukkuun kasvin juurille – ne antavat lisäravintoa ja kosteutta.

Toiseksi näitä teepusseja voidaan käyttää kaappien ja laatikoiden luonnollisena aromina.Laita ne sisälle ja miellyttävä aromi leviää kaikkialle.

Kolmanneksi ne voivat olla hyödyllinen keino poistaa epämiellyttäviä hajuja jääkaapista tai kengistä.Aseta annospussit vain sisälle lyhyeksi ajaksi.

Neljänneksi käytetyt teepussit voidaan lisätä kompostiin, jotta se rikastuu ravinteilla.

Viidenneksi , teepussit voivat olla luonnollinen karkotin puutarhan tuholaisia vastaan.Aseta niitä kasvien ympärille.

Kuudenneksi, teepusseja voidaan käyttää huonekalujen tai peilien kiillottamiseen.Ne lisäävät kiiltoa ja poistavat raitoja.

Seitsemänneksi, ne ovat loistava polttoaine nuotiolle tai takkaan piknikillä tai retkeilyllä.

Kahdeksanneksi, teepussit voivat olla hyödyllinen osa kotitekoisia vartalo- ja kasvokuorintoja.Ne kuorivat hellävaraisesti kuolleita soluja.

Kuten näet, käytetyillä teepusseilla on monia hyödyllisiä käyttötarkoituksia kotona ja puutarhassa.Sen sijaan, että heität ne pois, anna niille toinen elämä, ole luova ja säästä rahaa!