KotiKotitalousvinkitÄlä heitä vanhaa lompakkoasi pois: tässä kerrotaan, miksi se on tapana hävittää...

Älä heitä vanhaa lompakkoasi pois: tässä kerrotaan, miksi se on tapana hävittää eri tavalla

Ajan myötä muodikkainkin ja kallein lompakko voi menettää alkuperäisen kiiltonsa ja vetovoimansa.Naarmuja, likaa ja reikiä – merkkejä siitä, että on aika miettiä vaihtoa.

Olisi kuitenkin holtitonta heittää pois vanha lompakko, johon on kertynyt voimakasta energiaa vuosien käytön aikana.Loppujen lopuksi kansan ennusmerkkien mukaan asiaton hävittäminen voi tuoda taloudellisia vaikeuksia perheelle.

Jotta näin ei tapahtuisi, on noudatettava tiettyä toimintatapoja.Osta ensin uusi lompakko – vasta sen jälkeen voit luopua vanhasta, joka on syytä tarkastaa huolellisesti.Jos siinä on voimakasta kulumista, likaa ja reikiä, se on varma merkki lähestyvistä taloudellisista ongelmista.

Tällainen kukkaro on käytettävä viipymättä, ja se on suositeltavaa tehdä kahdella tavalla – polttaa tai haudata se maahan.Tuli ja maa puhdistavat sen kertyneestä huonosta energiasta.

Samalla on suositeltavaa vaihtaa lompakko säännöllisesti, kerran vuodessa, odottamatta hetkeä, jolloin se on hyvin kulunut.Mutta ennen kuin eroat vanhasta ’taloudellisesta kumppanista’, puhdista se kaikesta jäljellä olevasta rahasta ja vaihtorahasta – ne on käytettävä mahdollisimman pian, siirtämättä niitä uuteen ’kotiin’.Sanomalla hyvästit vanhalle kukkarolle – kääri se mustaan liinaan ja hävitä se.

Quelle: pogovorim.by

Kari Hyvärinen
Kari Hyvärinen
Kari Hyvärinen Nastola-seuran tarkoitus on tiivistetty sen säännöissä: Herättää ja ylläpitää kotiseudun asukkaiden kiinnostusta ja rakkautta Nastolan menneisyyttä ja monipuolista kehitystä kohtaan ottaen huomioon kotiseudun paikalliset erityispiirteet. Toivottavasti viestini on tuonut teille paitsi hyötyä myös oppimisen iloa. Olen yrittänyt kovasti, yrittänyt kaikkea kirjoittamaani ja haluan välittää sen teille rakkaudella. Hyvä lukija, kiitos huomiostasi!
RELATED ARTICLES

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän

- Advertisment -

Am beliebtesten